Niemal każda firma ma stronę. A te, które jeszcze jej nie mają, to już myślą o jej stworzeniu.
Lada dzień okaże się, że brak strony = brak biznesu.
Jednak niektórzy powiedzą, że mają stronę i ona nic im nie daje…
Dlaczego?
Bo zlecili wykonanie strony, wychodząc z założenia — strona to strona.
Gdyby wystarczała zwykła strona, to każdy by dzięki niej zarabiał.
Tak się niestety nie dzieje. Jeszcze zanim zlecisz wykonanie strony, możesz przekreślić swoje szanse.
Wystarczy, że odpowiedz na te pytania:
▶ Co chcesz osiągnąć dzięki stronie?
▶ Po co Ci ona?
▶ Co chcesz, by odwiedzający po wejściu na stronę zrobili?
Drugi poważny błąd to:
Zlecasz wykonanie osobom, które nie wiedzą jak zrealizować Twój cel. W efekcie otrzymujesz stronę jak każda inna.
Na takich stronach nie ma nic, co realnie pozyskiwałoby klientów.
Wiemy, że ofert projektowania jest pełno i łatwo nie znając tematu wpaść na minę.
Dlatego jeśli w projekcie liczy się dla Ciebie coś więcej niż jego cena, to przygotowaliśmy specjalną opcję.
Strony nastawione na realizowanie celów biznesowych.
Więcej o naszej propozycji przeczytasz klikając TUTAJ
0 komentarzy